Quality aspects of mathematics and science education
Finna-arvio
Quality aspects of mathematics and science education
Tallennettuna:
Ulkoasu |
278 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi ruotsi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti suomi ruotsi |
Huomautukset |
Tekstiä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi |
Julkaisija |
Vasa :
Åbo Akademi University,
1999.
|
Sarja | Reports from the Faculty of Education / Åbo Akademi University, ISSN 1236-0856; no 5. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Ole Björkqvist (ed.) |
Sisältö/kappaleet | 4 tietuetta |
ISBN |
952-12-0495-8 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
"I have been pondering upon the light ray ..." Judging alignment of assessments and expectations in a mathematics education system How can research inform the preparation of standards for teaching and learning school mathematics? : the U.S. experience Suomen matematiikanopetuksen tila kansainvälisten vertailututkimusten valossa Peruskoulun oppilaiden matemaattisten taitojen kehittyminen kansainvälisessä vertailussa Peruskoululaisten ja lukiolaisten suoritusprofiilien arviointia TIMSS-R - peruskoulun matematiikan ja luonnontieteiden opetus kansainvälisessä vertailussa Students' performances in the MAKEKO9-test Kuvallisista ja sanallisista tehtävistä alkuopetuksen matematiikan oppikirjoissa Matematiikan oppiminen itseopiskelumateriaalin turvin Oppilas matematiikan opiskelijana Classroom and research in education : theoretical and practical issues linking these domains Does the research reported in mathematics education journals have any relevance for practicing teachers? : (in pursuit of practical wisdom in mathematics education research) Tulevien kasvattajien maailmankuvista : vertaileva tutkimus suomalaisilla, virolaisilla ja amerikkalaisilla luokanopettajakokelailla Om utveckling av ett undervisningsprogram om gaser -idéer, erfarenheter och resultat Kokemuksia pedagogisten opintojen aikaistamisesta fysiikan ja matematiikan aineenopettajien koulutuksessa Kokeellinen koulufysiikka hahmottavan lähestymistavan näkökulmasta Reflective evaluation of individual contribution to group work : problems of evaluation in the context of creative problem solving An evaluation of the empirica control in the primary school Making animations to enhance learning Learning the structure of matter : models and analogies, learners' metacognitive skills and epistemologies Finnish teacher students' ideas and concerns about teaching the mole concept and chemical calculations Implementing parallel dynamic representations and learning efficary in didactical situations - spreadsheet applications in the alternating current course in upper secondary school physics |
Hae kokoteksti |