TY - GEN TY - GEN T1 - Organising capacity - a collective process leading to place branding : coordination, co-operation and engagement T2 - Jyväskylä studies in humanities A1 - Vuorinen, Maarit, kirjoittaja LA - eng PP - Jyväskylä PB - University of Jyväskylä YR - 2015 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Record/fikka.4225113 AB - Tiivistelmä (Finnish summary) NO - HUOM! Asiaan liittyy rehtorin päätös, jonka mukaan kirjoittaja on väitöskirjassaan syyllistynyt vilppiin tieteellisessä toiminnassa. SN - 978-951-39-6119-0 PDF KW - yhteisöviestintä KW - viestintä KW - brändäys KW - mielikuvamarkkinointi KW - paikka KW - paikallisuus KW - alueet KW - koordinointi KW - yhteistyö KW - seutuyhteistyö KW - sidosryhmät KW - julkinen sektori KW - yksityinen sektori KW - paikallisyhteisöt KW - kollektiivinen toiminta KW - markkinointi ER -