TY - GEN TY - GEN T1 - Pohjoismaiset markkinointipäivät Tampereella 1.-3.9.2004 JF - Suomen lehdistö : lehdistön ammattilehti VO - 74 IS - 8 SP - 6 OP - 12, A2 - Jäppinen, Kaija A2 - Kurki, Markku A2 - Kuikka, Tarja LA - fin YR - 2004 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Record/arto.013866662 NO - Sisältöä: Esko Aho markkinointipäivillä: Media voisi luoda muutosaltista ilmapiiriä / Tarja Kuikka ; Tampereella ehdotettiin: Pohjoismaat tarvitsevat oman "Kärkimediansa" / Tarja Kuikka (ehdottajat: Päivi Aitkoski-Catani Mediatoimisto OMD Finland oy:stä ja Starcom Nordenin Jens Welin) ; Tekniikka ja standardit jakajien avuksi / Markku Kurki (mm. Geographical Information System GIS lehden jakajien apuna) ; Kallis, mutta kannattava? : ruotsalaisten kontakteja ja huomioarvoa mittaava Print Panel / Kaija Jäppinen (Citypaketin toimitusjohtaja Dan Morén). NO - Esko Aho på de Nordiska marknadsdagarna: Medierna kan skapa ett förändringsbenäget klimat, s. 42-43. KW - Aho, Esko. KW - lehtikustantajat KW - lehdistö KW - sanomalehdet KW - kannattavuus KW - markkinointi KW - yhteistyö KW - tidningsförlag KW - tidningspress KW - dagstidningar KW - lönsamhet KW - marknadsföring KW - samarbete ER -