TY - GEN TY - GEN T1 - Marketing management T2 - Prentice-Hall series in management A1 - Kotler, Philip LA - eng PP - Upper Saddle River, (N.J.) PB - Prentice-Hall YR - 1999 ED - The Millennium ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.964400 NO - The Millennium ed. NO - Lisäpainokset: 10th ed. 2000. NO - International edition. SN - 0-13-015684-1 pehmeäkantinen KW - yritysstrategiat KW - liikkeenjohto KW - tuotekehitys KW - tiedonhankinta KW - tavaramerkit KW - tavaraliikenne KW - suunnittelu KW - suoramyynti KW - suhdetoiminta KW - strategiat KW - analyysi KW - brändit KW - yrityssuunnittelu KW - hinnoittelu KW - jakelu KW - myynninedistäminen KW - markkinointiviestintä KW - markkinointitutkimus KW - markkinointi KW - käsikirjat KW - johtaminen KW - markkinatutkimus KW - markkinat (taloustiede) KW - kilpailu (talous) KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - kuluttajat KW - käyttäytyminen KW - mainonta KW - liiketalous KW - tuotteet KW - segmentointi KW - företagsstrategier KW - företagsledning KW - produktutveckling KW - informationsanskaffning KW - varumärken KW - godstrafik KW - planering KW - direktförsäljning KW - PR-verksamhet KW - strategier KW - analys KW - brands KW - företagsplanering KW - prissättning KW - distribution KW - sales promotion KW - marknadskommunikation KW - marknadsforskning KW - marknadsföring KW - handböcker KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - marknadsundersökning KW - marknader (ekonomi) KW - konkurrens (ekonomi) KW - konsumentbeteende KW - konsumenter KW - beteende KW - reklam (marknadsföring) KW - företagsekonomi (ekonomi) KW - produkter KW - segmentering KW - planning KW - management KW - Marketing KW - markkinointijohtaminen KW - competition KW - marketing strategy ER -