TY - GEN TY - GEN T1 - Strategic brand management : a European perspective A1 - Keller, Kevin Lane A2 - Apéria, Tony A2 - Georgson, Mats LA - eng PP - Harlow PB - Financial Times Prentice Hall YR - 2008 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.2724648 SN - 978-0-273-70632-8 pehmeäkantinen SN - 0-273-70632-2 pehmeäkantinen KW - Brand management. KW - Brand name products : Management. KW - Marketing. KW - arvo (ominaisuudet) KW - hallinta KW - markkinointiviestintä KW - merkkitavarat KW - markkinointi KW - brändit KW - johtaminen KW - tavaramerkit KW - suunnittelu KW - mielikuvat KW - asiakkuus KW - strategiat KW - värde (egenskaper) KW - styre KW - marknadskommunikation KW - märkesvaror KW - marknadsföring KW - brands KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - varumärken KW - planering KW - föreställningar (uppfattningar) KW - kundrelation KW - strategier KW - management ER -