TY - GEN TY - GEN T1 - Principles of advertising & IMC T2 - McGraw-Hill/Irwin series in marketing A1 - Duncan, Tom LA - eng PP - Chicago, IL PB - McGraw-Hill/Irwin YR - 2005 ED - 2nd ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.2103020 NO - Revision of: IMC / Tom Duncan. 1st ed. 2002. SN - 0-07-111118-2 international edition pehmeäkantinen SN - 0-07-253774-4 alkaline paper KW - Brand name products : Marketing : Management. KW - lanseeraus KW - brändit KW - suoramarkkinointi KW - markkinointiviestintä KW - Internet KW - sponsorointi KW - verkostomarkkinointi KW - mainonta KW - merkkitavarat KW - tavaramerkit KW - mielikuvat KW - media KW - joukkoviestimet KW - myynninedistäminen KW - lansering KW - brands KW - direktmarknadsföring KW - marknadskommunikation KW - internet KW - sponsring KW - nätverksförsäljning KW - reklam (marknadsföring) KW - märkesvaror KW - varumärken KW - föreställningar (uppfattningar) KW - massmedier KW - sales promotion KW - Brand name products KW - Management KW - Marketing ER -