TY - GEN TY - GEN T1 - Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity A1 - Keller, Kevin Lane LA - eng PP - Upper Saddle River (N.J.) PB - Pearson/Prentice Hall YR - 2008 ED - 3rd ed. Pearson international ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1993600 SN - 0-13-233622-7 pehmeäkantinen SN - 0-13-188859-5 SN - 978-0-13-233622-2 pehmeäkantinen SN - 978-0-13-188859-3 KW - Brand management. KW - Brand name products. KW - marketing. KW - Brand name products : Management. KW - markkinointi KW - tavaramerkit KW - tuotteet KW - merkkitavarat KW - strategiat KW - mielikuvat KW - brändit KW - marknadsföring KW - varumärken KW - produkter KW - märkesvaror KW - strategier KW - föreställningar (uppfattningar) KW - brands KW - branded goods ER -