TY - GEN TY - GEN T1 - Influence : the psychology of persuasion A1 - Cialdini, Robert B., kirjoittaja LA - eng PP - New York, N.Y. PB - Collins YR - 2007 ED - Rev. ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1966650 NO - First Collins Business essentials edition 2007. SN - 0-06-124189-X nidottu SN - 978-0-06-124189-5 nidottu KW - Social marketing. KW - Persuasion. KW - Influence. KW - Psychology. KW - Success. KW - Compliance. KW - vaikutusvalta KW - suhdetoiminta KW - asiakkuus KW - mielipiteet KW - asenteet KW - vaikuttaminen KW - suostuttelu KW - menestyminen KW - ihmistuntemus KW - käyttäytyminen KW - sosiaalipsykologia KW - psykologia KW - vuorovaikutus KW - sosiaaliset taidot KW - sosiaalinen vuorovaikutus KW - asiakkaat KW - vallankäyttö KW - valta KW - menekki KW - markkinointi KW - inflytande KW - PR-verksamhet KW - kundrelation KW - åsikter KW - attityder KW - påverkan KW - övertalning KW - framgång KW - människokännedom KW - beteende KW - socialpsykologi KW - psykologi KW - växelverkan KW - social kompetens KW - social interaktion KW - kunder KW - maktutövning KW - makt KW - åtgång KW - marknadsföring ER -