TY - GEN TY - GEN T1 - Marketing management A1 - Kotler, Philip, kirjoittaja A1 - Keller, Kevin Lane, kirjoittaja LA - eng PP - Upper Saddle River (N.J.) PB - Pearson/Prentice Hall YR - 2009 ED - 13th ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1771245 NO - International edition. SN - 0-13-135797-2 pehmeäkantinen SN - 978-0-13-135797-6 pehmeäkantinen SN - 978-0-13-600998-6 SN - 0-13-600998-0 KW - Marketing. KW - Planning. KW - Strategy. KW - Advertising. KW - Marketing : Management. KW - johtaminen KW - liikkeenjohto KW - palvelut KW - asiakkaat KW - markkinointitutkimus KW - yrityssuunnittelu KW - yritysstrategiat KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - liiketalous KW - markkinointiviestintä KW - markkinointi KW - tuotteet KW - käsikirjat KW - kehittäminen KW - strategiat KW - mainonta KW - asiakkuus KW - tuotevalikoimat KW - palvelumuotoilu KW - hinnoittelu KW - suunnittelu KW - päätöksenteko KW - brändit KW - logistiikka KW - analyysi KW - hallinta KW - liiketaloustiede KW - viestintä KW - yhtiöt KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - företagsledning KW - tjänster (service) KW - kunder KW - marknadsforskning KW - företagsplanering KW - företagsstrategier KW - konsumentbeteende KW - företagsekonomi (ekonomi) KW - marknadskommunikation KW - marknadsföring KW - produkter KW - handböcker KW - utveckling (verksamhet) KW - strategier KW - reklam (marknadsföring) KW - kundrelation KW - produkturval KW - service design KW - prissättning KW - planering KW - beslutsfattande KW - brands KW - logistik KW - analys KW - styre KW - företagsekonomi (ekonomiska vetenskaper) KW - kommunikation KW - bolag KW - planning KW - marketing communication KW - strategies KW - marketing communications KW - company strategy KW - marketing management KW - business KW - advertising ER -