TY - GEN TY - GEN T1 - Essentials of marketing A1 - Blythe, Jim LA - eng PP - Harlow PB - FT Prentice Hall YR - 2008 ED - 4th ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1771142 SN - 978-0-273-71736-2 nidottu KW - Marketing. KW - palvelumarkkinointi KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - markkinatutkimus KW - tuotteet KW - hinnoittelu KW - jakelu KW - markkinointiviestintä KW - viestintä KW - mainonta KW - suhdetoiminta KW - tuotteistus KW - ostokäyttäytyminen KW - markkinointitutkimus KW - markkinointi KW - kulutushyödykkeet KW - brändäys KW - tavaramerkit KW - merkkitavarat KW - pakkaukset KW - hinnanmuodostus KW - jakaminen KW - myynninedistäminen KW - brändit KW - palvelut KW - servicemarknadsföring KW - konsumentbeteende KW - marknadsundersökning KW - produkter KW - prissättning KW - distribution KW - marknadskommunikation KW - kommunikation KW - reklam (marknadsföring) KW - PR-verksamhet KW - produktifiering KW - köpbeteende KW - marknadsforskning KW - marknadsföring KW - konsumtionsnyttigheter KW - branding KW - varumärken KW - märkesvaror KW - förpackningar KW - prisbildning KW - delning KW - sales promotion KW - brands KW - tjänster (service) KW - cases KW - consumers KW - consumer behaviour KW - market research KW - products ER -