TY - GEN TY - GEN T1 - Marketing management A1 - Kotler, Philip A2 - Keller, Kevin Lane LA - eng PP - Upper Saddle River (N.J.) PB - Pearson Prentice Hall YR - 2006 ED - 12. ed. 12th ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1687845 SN - 0-13-145757-8 kovakantinen KW - Strategy. KW - Planning. KW - Marketing. KW - Marketing : Management. KW - liikkeenjohto KW - yrityssuunnittelu KW - tuotteet KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - liiketalous KW - asiakastyytyväisyys KW - strateginen suunnittelu KW - päätöksenteko KW - kehittäminen KW - markkinointiviestintä KW - asiakkaat KW - markkinointi KW - strategiat KW - brändit KW - mainonta KW - johtaminen KW - markkinointitutkimus KW - markkinatutkimus KW - myynninedistäminen KW - suoramyynti KW - tavaraliikenne KW - tavaramerkit KW - suoramarkkinointi KW - suhdetoiminta KW - palvelut KW - suunnittelu KW - yritysstrategiat KW - logistiikka KW - analyysi KW - oppimateriaali KW - käsikirjat KW - asiakkuudenhallinta KW - yhteisöviestintä KW - mielikuvat KW - viestintä KW - yritykset KW - menestyminen KW - julkisuus KW - muutosjohtaminen KW - kilpailu (talous) KW - kilpailukyky KW - palvelustrategiat KW - viestintästrategiat KW - markkinat (taloustiede) KW - globalisaatio KW - menekki KW - företagsledning KW - företagsplanering KW - produkter KW - konsumentbeteende KW - företagsekonomi (ekonomi) KW - kundtillfredsställelse KW - strategisk planering KW - beslutsfattande KW - utveckling (verksamhet) KW - marknadskommunikation KW - kunder KW - marknadsföring KW - strategier KW - brands KW - reklam (marknadsföring) KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - marknadsforskning KW - marknadsundersökning KW - sales promotion KW - direktförsäljning KW - godstrafik KW - varumärken KW - direktmarknadsföring KW - PR-verksamhet KW - tjänster (service) KW - planering KW - företagsstrategier KW - logistik KW - analys KW - läromedel KW - handböcker KW - kundhantering KW - organisationskommunikation KW - föreställningar (uppfattningar) KW - kommunikation KW - företag KW - framgång KW - offentlighet KW - förändringsstyrning KW - konkurrens (ekonomi) KW - konkurrenskraft KW - servicestrategier KW - kommunikationsstrategier KW - marknader (ekonomi) KW - globalisering KW - åtgång KW - direct response marketing KW - management KW - company strategy KW - business KW - marketing KW - marketing communications KW - marketing management ER -