TY - GEN TY - GEN T1 - Brandchild : remarkable insights into the minds of today's global kids and their relationships with brands A1 - Lindstrom, Martin A2 - Seybold, Patricia B. LA - eng PP - London PB - Kogan Page YR - 2003 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1615512 NO - First publ. in 2003. NO - Lisäpainokset: Repr. 2003. SN - 0-7494-3867-3 sidottu KW - markkinointi KW - mainonta KW - kohderyhmät KW - lapset (ikäryhmät) KW - nuoret KW - kuluttajat KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - brändit KW - merkkitavarat KW - markkinointitutkimus KW - ikäryhmät KW - suhdemarkkinointi KW - ostokäyttäytyminen KW - markkinatutkimus KW - tuotteet KW - marknadsföring KW - reklam (marknadsföring) KW - målgrupper KW - barn (åldersgrupper) KW - ungdomar KW - konsumenter KW - konsumentbeteende KW - brands KW - märkesvaror KW - marknadsforskning KW - åldersgrupper KW - relationsmarknadsföring KW - köpbeteende KW - marknadsundersökning KW - produkter KW - Children KW - Lapset KW - advertising KW - children KW - marketing research KW - young people KW - brand name products KW - marketing KW - consumers KW - consumer behavior KW - target groups KW - child consumers ER -