TY - GEN TY - GEN T1 - Markkinointi arvon muodostamisen prosessina ja sen yhteys yrittäjyyden mahdollisuusprosessiin : tapaustutkimus kuuden yrityksen alkutaipaleelta T2 - Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja A1 - Hänti, Sirpa, kirjoittaja LA - fin PP - Turku PB - Turun kauppakorkeakoulu : KY-Dealing Oy [jakaja] YR - 2014 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1612005 AB - Marketing as a process of value formation and the interconnection with entrepreneurial opportunity process : multiple case study of six new firms. NO - Kannessa: Turun yliopisto. NO - Turun yliopiston kauppakorkeakoulu SN - 978-952-249-354-5 pehmeäkantinen KW - yritykset KW - markkinointi KW - yrittäjyys KW - rakenteistumisteoria KW - arvonluonti KW - företag KW - marknadsföring KW - entreprenörskap KW - värdeskapande KW - struktureringsteori KW - uusi yritys KW - arvon muodostamisen prosessi KW - yrittäjyysprosessi KW - prosessitutkimus KW - effektuaariteoria KW - dialektinen teoria KW - uuden yrityksen markkinointi KW - markkinoinnin ja yrittäjyyden kohtaaminen ER -