TY - GEN TY - GEN T1 - Marketing management A2 - Keller, Kevin Lane A2 - Goodman, Malcolm A2 - Kotler, Philip A2 - Hansen, Torben A2 - Brady, Mairead LA - eng PP - Harlow PB - Pearson YR - 2009 ED - 1st European ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1586231 NO - Authorised adaptation from the Unites States ed., entitled Marketing management, 13th ed., cop. 2009. NO - Authorised adaption from the United States edition. NO - Adaptation from the ... edition entitled Marketing management, 13th edition by Philip Kotler and Kevin Lane Keller. SN - 978-0-273-71856-7 kovakantinen KW - Marketing. KW - Strategic planning. KW - Planning. KW - Strategy. KW - Business planning. KW - Marketing : Management. KW - Marketing : Management : Europe. KW - Management. KW - käsikirjat KW - yritysstrategiat KW - brändit KW - digitaalitekniikka KW - kuluttajat KW - kilpailu (talous) KW - päätöksenteko KW - kehittäminen KW - arvot (käsitykset) KW - tuotteet KW - oppikirjat KW - strateginen suunnittelu KW - yrityssuunnittelu KW - johtaminen KW - liikkeenjohto KW - markkinointi KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - liiketalous KW - palvelut KW - myynninedistäminen KW - markkinointiviestintä KW - asiakkaat KW - mainonta KW - markkinointitutkimus KW - yritysmarkkinointi KW - strategiat KW - asiakkuus KW - tuotevalikoimat KW - palvelumuotoilu KW - hinnoittelu KW - suunnittelu KW - markkinatutkimus KW - asiakastyytyväisyys KW - yhtiöt KW - liiketaloustiede KW - handböcker KW - företagsstrategier KW - brands KW - digitalteknik KW - konsumenter KW - konkurrens (ekonomi) KW - beslutsfattande KW - utveckling (verksamhet) KW - värderingar (uppfattningar) KW - produkter KW - läroböcker KW - strategisk planering KW - företagsplanering KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - företagsledning KW - marknadsföring KW - konsumentbeteende KW - företagsekonomi (ekonomi) KW - tjänster (service) KW - sales promotion KW - marknadskommunikation KW - kunder KW - reklam (marknadsföring) KW - marknadsforskning KW - företagsmarknadsföring KW - strategier KW - kundrelation KW - produkturval KW - service design KW - prissättning KW - planering KW - marknadsundersökning KW - kundtillfredsställelse KW - bolag KW - företagsekonomi (ekonomiska vetenskaper) KW - Eurooppa KW - Europa KW - new economics KW - planning KW - management KW - strategies KW - marketing : management KW - marketing communication KW - values KW - customers ER -