TY - GEN TY - GEN T1 - Brand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity A1 - Aaker, David A. LA - eng PP - New York PB - Free Press YR - 2004 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/vaari.1564137 SN - 0-7432-4938-0 KW - Brand name products : Valuation : Management. KW - Brand name products : Management. KW - Brand name products : Planning. KW - Brand name products : Marketing. KW - arvottaminen KW - tavaramerkit KW - tuotekehitys KW - brändit KW - tuotevalikoimat KW - merkkitavarat KW - markkinointi KW - mainonta KW - portfoliot KW - strategiat KW - johtaminen KW - suunnittelu KW - arviointi KW - värdesättning KW - varumärken KW - produktutveckling KW - brands KW - produkturval KW - märkesvaror KW - marknadsföring KW - reklam (marknadsföring) KW - portfolio KW - strategier KW - ledarskap (verksamhetsledning) KW - planering KW - utvärdering KW - arvionti ER -