TY - GEN TY - GEN T1 - Tasapainon löytäminen. Haasteita ja mahdollisuuksia mikroyrittäjien sosiaalisen median viestinnässä T2 - Puheenvuoro JF - Media & viestintä VO - 47 IS - 1 SP - 78 A1 - Saarinen, Hanna, kirjoittaja LA - fin YR - 2024 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/journalfi.article143046 AB - Jatkuvasti kehittyvällä digitaalisella aikakaudella sosiaalisen median rooli yritysten, erityisesti mikroyrittäjien, viestintästrategioiden kehittämisessä on tärkeämpää kuin koskaan. Mikroyrittäjien ulkoinen viestintä usein lähtee liikkeelle yrityksen tarpeista, tahdosta ja suunnittelusta. Laadukkaan viestinnän tulisi sisältää kahdensuuntaista vuorovaikutusta potentiaalisten asiakkaiden kanssa, sillä sosiaalinen media altistaa yrityksen julkisuudelle. Hallinnan puute ja yksisuuntainen viestintä ilman selkeää strategiaa altistavat yritykset resurssien tuhlaamiselle. ER -