TY - GEN TY - GEN T1 - Viherpesuopas : miten merkitys muuttuu markkinoinniksi A1 - Isokangas, Antti, 1967- kirjoittaja A1 - Niipola, Jani, 1976- kirjoittaja A1 - Vassinen, Riku, 1982- kirjoittaja A2 - Niemi, Rami, kuvittaja LA - fin PP - Helsinki PB - Nemo YR - 2022 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/helka.9934275793306253 SN - 978-951-1-42250-1 pehmeäkantinen KW - yrityskuva. KW - brändäys. KW - merkitys (tärkeys) KW - viestintä. KW - yritysviestintä. KW - yritysvastuu. KW - ympäristöystävällisyys. KW - ympäristöystävälliset tuotteet. KW - brändit. KW - kestävä kehitys. KW - liiketoiminta. KW - markkinointiviestintä. KW - yritykset. KW - företagsbild. KW - branding. KW - betydelse (viktighet) KW - kommunikation. KW - företagskommunikation. KW - företagsansvar. KW - miljövänlighet. KW - miljövänliga produkter. KW - brands. KW - hållbar utveckling. KW - affärsverksamhet. KW - marknadskommunikation. KW - företag. ER -