TY - GEN TY - GEN T1 - Social marketing : influencing behaviors for good A1 - Kotler, Philip A2 - Lee, Nancy, 1945- LA - eng PP - Thousand Oaks, CA PB - Sage Publications YR - 2008 ED - 3rd ed UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/helka.9922509723506253 SN - 978-1-4129-5647-5 pehmeäkantinen KW - Communication KW - Marketing. KW - Social marketing. KW - mainonta. KW - markkinointi. KW - markkinointiviestintä. KW - suhdemarkkinointi. KW - sosiaalinen markkinointi. KW - sosiaalinen käyttäytyminen. KW - strategiat. KW - suunnittelu. KW - terveyskäyttäytyminen. KW - vaikutukset. KW - viestintä. KW - yhteiskunnalliset vaikutukset. KW - reklam (marknadsföring) KW - marknadsföring. KW - marknadskommunikation. KW - relationsmarknadsföring. KW - social marknadsföring. KW - socialt beteende. KW - strategier. KW - planering. KW - hälsobeteende. KW - effekter. KW - kommunikation. KW - samhälleliga effekter. ER -