TY - GEN TY - GEN T1 - Global culture industry : the mediation of things A1 - Lash, Scott A2 - Lury, Celia LA - eng PP - Cambridge PB - Polity Press YR - 2007 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/helka.9920443093506253 SN - 978-0-7456-2482-2 SN - 978-07456-2483-9 pehmeäkantinen KW - Brand name products : Social aspects. KW - Capitalism. KW - Clothing and dress : Symbolic aspects. KW - Globalization. KW - Popular culture : Philosophy. KW - brändit. KW - elokuvataide. KW - filosofia. KW - globalisaatio. KW - kapitalismi. KW - kulttuuri. KW - kulttuuriteollisuus. KW - media. KW - merkkitavarat. KW - muoti. KW - populaarikulttuuri. KW - taide. KW - urheilu. KW - brands. KW - filmkonst. KW - filosofi. KW - globalisering. KW - kapitalism. KW - kultur. KW - kulturindustri. KW - märkesvaror. KW - mode. KW - populärkultur. KW - konst. KW - sport och idrott. ER -