%0 Electronic Book %A Luoma-aho, Vilma %A Olkkonen, Laura %A Laaksonen, Salla-Maaria %A Fischer, Merja %A Välikoski, Tuula-Riitta %A Matikainen, Janne %A Karvonen, Erkki %A Helsingin yliopisto %I ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry %D 2014 %C Helsinki %G fin %B ProComma Academic, ISSN [2490-0923] %T Särkymätön viestintä %U http://hdl.handle.net/10138/286185 %U http://doi.org/10.31885/2019.00002 %U https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.5435955 %X Nykyinen ympäristömme on riisunut organisaatiot melko alastomiksi eri sidosryhmien analyyseille. Tähän vaikuttavat sekä sosiaalisen median vaikuttamiskanavat että uudenlaiset odotukset läpinäkyvyydestä. Kriisiviestinnän normalisoituessa traditionaaliset viestinnän keinot alkavat käydä liian hitaiksi. Särkymättömän viestinnän idea on trimmata organisaatio joustavammaksi ja sopeutuvammaksi sisältä päin, muuttuvaan ympäristöön soveltuvaksi. Särkymätön viestintä on sidosryhmäoptimoitua, ja sen keskiössä ovat sidosryhmien ja asiakkaiden tarpeiden ja kokemusten ymmärtäminen. Tämä muutos edellyttää kontrollin ideaalista luopumista. %K viestintä %K yhteisöviestintä %K organisaatiot %K etiikka %K kriisiviestintä %K sidosryhmät %K asiakkaat %K odotukset %K kokemukset %K kuunteleminen %K vuorovaikutus %K sosiaalinen media %K läpinäkyvyys