From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
Tallennettuna:
Ulkoasu |
82 sivua, 87 useita sivunumerointijaksoja : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 76. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Kati Sormunen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-6061-4 |
ISBN |
978-951-51-6060-7 nidottu |
Hae kokoteksti |