TY - GEN TY - GEN T1 - The semiotics of consumption : interpreting symbolic consumer behavior in popular culture and works of art T2 - Approaches to semiotics A1 - Holbrook, Morris B. A2 - Hirschman, Elizabeth C. LA - eng PP - Berlin ; New York PB - Mouton de Gruyter YR - 1993 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.523010 SN - 3-11-013491-8 sidottu KW - Popular culture. KW - Consumer behavior. KW - Semiotics. KW - merkitykset (semantiikka) KW - kulutus KW - kuluttajakäyttäytyminen KW - semiotiikka KW - populaarikulttuuri KW - kulutushyödykkeet KW - symboliikka KW - filosofia KW - elokuvataide KW - myytit KW - tunteet KW - taiteenlajit KW - betydelser (semantik) KW - konsumtion KW - konsumentbeteende KW - semiotik KW - populärkultur KW - konsumtionsnyttigheter KW - symbolik KW - filosofi KW - filmkonst KW - myter KW - känslor KW - konstarter ER -