TY - GEN TY - GEN T1 - Byrokraatti vai asiakaspalvelija? : Kelan virkailijan toimintatavat ja roolit Yhteyskeskuksessa palvelukulttuurin muutosten keskellä T2 - Sosiaali- ja terveysturvan tutkimuksia A1 - Heinonen, Hanna-Mari, 1983- A2 - Kelan tutkimusosasto A2 - Tutkimusosasto LA - fin PP - Helsinki PB - Kelan tutkimusosasto YR - 2009 UL - https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4107564 AB - Summary (s. 75-79). - Abstract: Bureaucrat or customer servant? : the role and conduct of officials in Kela's customer contact centre over the course of a transtition in service culture. AB - Sammandrag: Byråkrat eller kundrådgivare? : hur kunderna bemöts vid FPA:s kontaktcenter då servicekulturen är i förändring. SN - 978-951-669-816-1 nidottu KW - Suomi. : Kansaneläkelaitos. KW - eläkelaitokset KW - sosiaalipalvelut KW - asiakaspalvelu KW - puhelinpalvelut KW - palvelukulttuuri KW - vuorovaikutus KW - byrokratia ER -